ЖК під Києвом стануть частиною столичної агломерації: у столиці представили новий генплан

10.01.2020

Недавно в столичній мерії представили оновлений генеральний план розвитку Києва, розрахований на найближчі двадцять років. Документ передбачає багато цікавих деталей, але ми зупинимося на тих, які стосуються передмістя.

Якщо ви живете в ЖК або будинку під Києвом, будьте готові, що в 2040 році ваше житло буде розташоване не в передмісті, а стане частиною нового поняття – «київської агломерації». Туди увійдуть, окрім Києва, Бориспіль, Боярка, Буча, Бровари, Васильків, Вишгород, Ірпінь, Обухів. За прогнозами, населення становитиме більше п'яти мільйонів жителів. Центральна частина агломерації складатиметься з «ядра», межами якої стане Велика окружна дорога. Заплановано, що до центру міста з будь-якої точки «ядра» можна буде дістатися максимум за сорок хвилин. У планах – ще більша окружна дорога, але вже не міська, а обласна.

Над «Жулянами» зависла перспектива закриття. Правда, плани міської влади з приводу аеропорту поки не ясні, але така ймовірність існує. Пов'язаний подібний варіант з проектом нового столичного аеропорту в районі села Рославичів (Васильківський район Київської області).

У зв'язку зі зростанням кількості населення, заплановано прискорення темпів будівництва ЖК і в столиці, і під Києвом. Зараз у рік в середньому будується 15 000 квартир. Через двадцять років цей показник хочуть довести до рівня не менше 17 000 квартир або 29 кв.м. на людину. В ідеалі – окрема квартира для однієї сім'ї.

Як наслідок, чиновники проголосували за збільшення площі міста майже на 3 000 га за рахунок земель Київської області, віддавши натомість – 55,4 га. Частиною столиці стануть землі Гнідинської сільради (Бориспільський район), північна частина Труханового острова до місця впадання Десни в Дніпро (Броварський район) та острів Великий (Вишгород).

Перспектива розвитку Києва прозоро натякає, що через кілька років (максимум – десятиліть) у поняття «пошук житла під Києвом» ми будемо вкладати зовсім інший зміст, ніж сьогодні. А нинішні передмістя стануть повноцінною частиною столиці. Чекати, звичайно, довго, але не настільки, як метро на Троєщину (жарт), яке, до речі, теж потрапило в новий генплан міста.